lobihm.blogg.se

Bsnes super mario world travando
Bsnes super mario world travando












bsnes super mario world travando

One in 2ªa phase of the 2nd world after picking up the invincibility barrel was stuck forever in the red bee.Īnother was in the 4th stage of the 1st world where dixie stood forever at the finish line. Only there were only two critical bugs (had to reset the rom as game as trying to play without savestates) Currencies well hidden DK, found only 3 so far.

BSNES SUPER MARIO WORLD TRAVANDO PRO

I just thought that the difficulty greatly increased suddenly the world 1 2 pro world, but the design phase are sensational. Outro foi na 4ª fase do 1º mundo, onde dixie ficou parado forever na linha de chegada.

bsnes super mario world travando

Um deles na 2ªa fase do 2º mundo, após pegar o barril de invencibilidade fiquei preso pra sempre na abelha vermelha. Só ocorreram apenas 2 bugs críticos (tive que resetar a rom pois to tentando jogar sem savestates) Moedas DK bem escondidas, só achei 3 até agora. Só achei que a dificuldade aumentou muito súbitamente do mundo 1 pro mundo 2, mas os design das fases são sensacionais. Attachments Donkey Kong Country 2 - The Lost Levels.rar Original ROM : Donkey Kong Country 2 - Diddy's Kong Quest (USA) (En,Fr).sfcīug Fix : DK Coin in the "DEEP DANGEROUS DOORS". If something critical glitch Game Please let me know. Here is The Donkey Kong Country 2 - The Lost Levels Se acontecer alguma Falha crítica no Jogo Por favor me avisem. * New color palette for level "BOOGIE BIRD".Īqui esta O Donkey Kong Country 2 - The Lost Levels * New color palette for level "HOT HANGAR" current "Enguarde PANIC". * New color palette for level "BLUE-TAIL TROUBLE". * I put a name on a level that I had forgotten, of "KLOBBER Karnage" to "BUBBLE BALL BASHING". * Glitch correction catching game to complete the level "DEEP TYRES TROUBLE." (This glitch was happening because of the tires (tires) that had over level so to avoid it redid the concept level, now called "DEEP DANGEROUS DOORS". * Glitch correction of red zinger catching the game on level "BLUE-TAIL TROUBLE". *Nova Paleta de cor para o level "BOOGIE BIRD". *Nova Paleta de cor para o level "HOT HANGAR", atual "ENGUARDE PANIC". *Nova Paleta de cor para o level "BLUE-TAIL TROUBLE". *Coloquei o nome em um level que eu havia esquecido, de "KLOBBER KARNAGE" para "BUBBLE BALL BASHING". *Correção do glitch que trava o jogo ao completar o level "DEEP TYRES TROUBLE".(Esse glitch estava acontecendo por causa dos tyres (pneus) que tinha ao longo do level então para evita-lo refiz o conceito do level, que agora se chama "DEEP DANGEROUS DOORS". *Correção do glitch da red zinger que trava o jogo no level "BLUE-TAIL TROUBLE".














Bsnes super mario world travando